ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای

ساخت وبلاگ

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C

ساک دستی کاغذی در ابعاد و اندازه های مختلف و با روکش سلفون براق و طرح های مختلف دارای مشتریان و طرفداران بسیاری شده است زیرا علاوه بر حمل جنس یک جنبه تبلیغاتی و بسیار شیک به شمار می رود و تمام صنوفی که برای تبلیغات و مشتریان خود احترام قائلند از این نوع ساک دستی استفاده می کنند . ساک دستی کاغذی با توجه به نیاز همه به آن جنبه هدیه تبلیغاتی را نیز دارد و اکثر صنوف با طراحی لوگوی خود بر روی این نوع ساک دستی در نمایشگاه ها حاضر می شوند . تولید ساک دستی کاغذی خود را با تمام آرامش و آسودگی خاطر به ما بسپارید زیرا  ما با داشتن کادری مجرب نیاز شما را بر آورده می کنیم .

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 36 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 8:16

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C

آیا بدنبال تولید یک ساک خرید مناسب می باشید ؟! ما شما را راهنمائی می کنیم … 09127696523 — 09192635179

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستی تبلیغاتی, ساک های تبلیغاتی , ساک های خرید,ساک های مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 22 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 8:10

http://www.arenapack.com/

کانون تبلیغاتی آرنا

شرکت تبليغاتي (كانون تبليغاتي) آرنا از سال 1390 كار خود را در ضمينه توليد ساك دستي‌هاي پارچه‌اي گلاسه‌اي آغاز كرده كه از ابتداي تأسيس اين شركت تاكنون به ارائه خدمات مي‌پردازد، هم اكنون اين مجموعه با در اختيار داشتن حلقه كاملي از ماشين‌آلات چاپ ارائه دهنده خدماتي چون چاپ افست، چهار رنگ، تك رنگ، دو ورقي، چاپ افست چهار رنگ و تك رنگ GTO لترپرس (قالب زني و خط تا) مخملي و همچنين خدماتي چون سلفون كشي واتر بيس و حرارتي (مات و براق) يووي سيلك موضعي و سيلندري امباس طرح زني و غيره مي‌باشد.

برخي از خدمات و محصولات كه به صورت تخصصي در چاپ آرنا به مشتريان ارائه مي‌‌گردد به شرح زير مي‌باشد.

– چاپ انواع بسته‌بندي شامل انواع جعبه، ليبل، برچسب، كارتن و غيره

– چاپ انواع ست اداري شامل انواع كارت ويزيت، سربرگ، انواع پاكت (نامه A5 و A4 و A3 و CD و …) كارت پستال، فاكتور، قبض كاردكس و غيره.

– چاپ انواع كاتالوگ، بروشور، فولدر و پوستر در ابعاد و اشكال متنوع

چاپخانه آرنا كليه موارد فوق و هر نوع محصول چاپي ديگر را اعم از فانتزي و معمولي، پر تيراژ و كم تيراژ با انواع روكش‌ها و طرح‌هاي متداول و ويژه با بهترين كيفيت و در اسرع وقت ارائه مي‌نمايد.

اطلاعات محصول:

ساكدستي كاغذي، پارچه‌اي، فلش، خودكار، كارت ويزيت، ليوان تبليغاتي، بروشور، سالنامه، ست اداري، سررسيد، ساك دستي نايلوني، تراكت

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 32 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 8:04

http://www.arenapack.com/

ساک دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا، در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علارغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره. ساک دستی تبلیغاتی اغلب در موارد زیر کاربرد دارد: شایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند. این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند. علارغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد. البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی استعمال نمی‌شود. به هر حال ساک دستی کاغذی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید. در پایان با توجه به رسالت خود یاد آور می شویم با توجه به بالا بودن قیمت این نوع ساک نسبت به نوع نایلونی، پیش از هر اقدامی، با مشاور تبلیغاتی خود در این زمینه مشاوره نمایید. چه بسا با توجه به شغل و نوع مخاطبان شما این هزینه تاثیری در پیشبرد آرمان‌های شغلی شما نداشته باشد.
1 – بسته‌بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیره.
2 – بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست‌های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیره.
3 – ابزار حمل کاتالوگ‌ها، فولدرها، اسناد و لیست قیمت‌ها و غیره علی‌الخصوص در زمان برگزاری همایش‌ها، سمینار‌ها و یا شرکت در نمایشگاه‌ها
روش تولید ساک دستی کاغذی
مرحله اول تولید ساک دستی:
شما مشتری گرامی ابتدا باید یکی از همکاران ما را برای سفارش محصول بر اساس قابلیت ها و قیمت و کیفیت انتخاب کنید و سفارش ساک دستی خود را ثبت کنید،توجه داشته باشید تولید ساک دستی را تمامی کانون تبلیغاتی ها انجام میدهند و حالت واسطه گری را دارند در این صورت با همکارانی که کار تخصصی ساک دستی را انجام میدهند کار کنید زیرا از نظر قیمت و کیفیت ساک دستی تضمین شده می باشند.
مرحله دوم برای تولید ساک دستی کاغذی: روش دوم باید طراحی را انجام داد که در این روش شما میتوانید از طراحان مجموعه تبلیغاتی آرنا کمک بگیرید و طرح خود را تایید کنید تا تولید ساک دستی شما وارد مرحله بعد شود.
مرحله سوم تولید ساک دستی کاغذی:
مرحله سوم اجرا چاپ ساک دستی می باشد ابتدا باید کاغذ ساک دستی خریداری شود و بعد فیلم و زینک تهیه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ ساک دستی با چاپ افست می باشد و در ابعاد حداکثر 100*70 است ، در مجموعه تبلیغاتی آرنا یک کارمند مسئول نظارت چاپ افست است و این عمل باعث می شود که تمامی سفارشات با کنترل و دقت زیاد انجام شود و جلوی بسیاری از اشتباهات انسانی را می گیرد.
مرحله سوم تولید ساک دستی: در این مرحله می بایست سلفون ساک دستی در ساک دستی های گلاسه انجام داد که این امر یک سری قوانین خاص خود را دارا می باشد که ابتدا می بایست لب چسب ساک دستی را معلوم کرد و بعد از سلفون باید خط تا ساک دستی انجام شود که شرکت تبلیغاتی آرنا پک قالب ساک دستی را آماده دارد که شما مشتریان گرامی میتوانید ابعاد ساک دستی خود را با ما هماهنگ کنید.
مرحله آخر تولید ساک دستی: در مرحله آخر انجام ساخت ساک دستی می باشد که در این مرحله مجموعه تبلیغاتی آرنا پک با داشتن کارگاه و پرسنل مجرب و متعهد کار ساخت ساک دستی را با دقت و سرعت فراوان انجام می دهد بعد از ساخت ساک دستی مرحله بسته بندی انجام میشود و محصول از چرخش تولید خارج شده و بار گیری میشود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده می پیمایید. همکاری با شما مشتریان گرامی باعث افتخار ماست و دلیل اعتبار ما شما مشتریان گرامی می باشید
سایزهای انواع ساک دستی
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:5*18*15
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:6*28*18
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:10*24*24
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:7*37*22
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:9*25*35
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:10*26*38
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی12*47*31
ساک دستی تبلیغاتی کاغذی:14*37*48
مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در پیش برد اهداف:
یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ ساک دستی می باشد، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی ، ارائه کاتالوگ ها و بروشور ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری به آن نیاز دارید
سرعت انجام آن و قابل بازیافت بودن و مقاومت نسبتا خوب آن ، ساک دستی را به یکی از کار آمد ترین ابزارها تبدیل کرده است.
شرکت آرنا پک با تجربه چندین ساله خود و نیروهای کار آزموده و متخصص، با دقت و کیفیت بالای ساخت، افتخار دارد یکی از معدود مراکز ساخت تخصصی انواع ساک دستی تبلیغاتی در شهر تهران باشد . ما با بهره مندی از سالها تجربه ساخت ساک دستی و تجربه در این زمینه ، کار با کیفیت ، شکیل و در خور شغل شما را ارائه می دهیم.
قیمت مناسب ، و کیفیت بالا از مزیت های کار ماست ، در تمام مراحل کار ، توسط ناظر چاپ ، کار شما کنترل می شود و کیفیت آن کنترل در تمامی مراحل بررسی میگردد.تا از ایرادات احتمالی جلوگیری شود ، پس از چاپ کلیه مراحل در کارگاه تحت نظارت و کنترل است که در صورت وجود اشکال قبل از تحویل رفع خواهد شد ، به شما این اطمینان داده میشود که در صورت وجود هر گونه اشکال در کار آن اشکال رفع و در صورت رفع نشدن آن ، خسارت آن جبران می شود.

از ساک خرید (Shopping Bag) میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه یا شرکت شمااستفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در تولید ساک دستی خرید شما رعایت شده باشد انتخاب ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود می‌کند و دوم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد. و هر با استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده میگردد.
علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه کالای مورد استفاده در ساک‌های خرید مسئله مهم و اساسی آنهاست.
به عنوان مثال برای گرماژ بالایی 170 گرم حتماً بایستی از قالب استفاده شود.
انتخاب انواع بندهای ساک دستی پولک‌دار، ربان‌ها، بندهای کنفی و فانتزی باعث زیبایی دوچندان ساک خرید می‌شود البته نمی‌توان نقش خدمات تکمیلی پس از چاپ نظیر سلفون، یووی موضعی، برجسته، اکلیلی، کلیشه برجسته، طلاکوب و … را فراموش کرد.
جهت آگاهی از اندازه‌های استاندارد و نكات طراحی با ما تماس بگیرید.
در تبلیغات امروز، اگر صاحب تبلیغاتی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از تجارت شما، کارایی موثری برای مخاطب داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود موفق عمل کرده اید. ساک دستی خرید ابزاری کاربردی و موثر برای تبلیغات شماست که علاوه بر نقش تبلیغات برای شما، نقش کاربردی برای مخاطبان شما نیز ایفا می کند به همین دلیل مدت زمان بیشتری در دست مخاطبان شما باقی می ماند و همچنین عده ای بیشتری از فعالیت تجاری شما آگاه می شوند…
شما مشتریان عزیز برای سفارش ساک دستی های تبلیغاتی با شماره های زیر تماس بگیرید:
تلفن: 09127696523
ساک دستی،ساک دستی کاغذی،ساک دستی آماده،ساک دستی کرافت،ساک دستی گلاسه ای،ساک دستی خرید
طرح جدید ساک دستی های بازیافتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب
ساک دستی تبلیغاتی آرنا
طرح جدید ساک دستی تبلیغاتی برای اولین بار در ایران،ساک دستی هایی با گرماژ خوب و ساک دستی های ارزان و با کیفیت.
ساک دستی با کاغذ آج دار:
این نوع ساک دستی با کاغذ بدون سلفون عرضه می شود و این محصول از خانواده ساک دستی های گلاسه می باشد و مانند ساک دستی های تبلیغاتی گلاسه شفافیت رنگ بهتری از دیگر ساک دستی های کاغذی را دارد .
ساک دستی کرافت سفید:
این نوع ساک دستی از جنس کرافت می باشد وبا این تفاوت که رنگ آن کاملا سفید بوده و کاغذ ساک دستی بسیار لطیف می باشد. و در طراحی و نشان دادن لگو و نشان تجاری شما بر روی ساک دستی تاثیر زیادی را دارا می باشد.
ساک دستی تحریر:

ساک دستی کاغذی با جنس تحریر 120 گرم با قابلیت استفاره از چهار نگ اصلی چاپ
دارای تقویتی با گرماژ بالا داخل ساک دستی
به زودی سفارشات ساک دستی در شرکت تبلیغاتی آرنا به صورت انلاین انجام می گیرد.
توانایی ماهیانه 220000 عدد ساک دستی در arenapack باور نکردنی ها را باور کردنی کرده است
برای سفارش ساک دستی های نوروزی لطفا تا اخر بهمن ما اقدام فرمایید
به زودی بزرگترین خط تولید ساک دستی تبلیغاتی در گروه تبلیغاتی آرنا افتتاح میشود.
طرح جدید ساک دستی ترکیه ای
ساک دستی رستورانی
ساک دستی رستورانی از جنس ساک دستی های کرافت می باشد که این نوع ساک دستی در گرماژ 80 است و تیراژ ساک دستی 5000 عدد می باشد
ساک دسی کاغذی در بیشتر مواقع بهتر و بیشتر از ساک دستی های پارچه ای به کار میرود و به ساک دستی کاغذی عنوان ساک دستی های فانتزی نیز داده شده است آرنا پک در راستای تلاش به رسیدن به موفقیت ها همواره برای کیفیت ساک دستی های کاغذی تلاش نموده است و سبب شده است که کیفیت ساک دستی های کاغذی در شرکت آرنا پک مثال زدنی و نمونه شود
جناب آقای علی پودینه در زمینه ساک دستی های کاغذی فعالیت دارن و خود شخصا به مقوله ساک دستی کاغذی رسیدگی و کنترل میفرمایند.
– ساک دستی کاغذی دارای امکانات روکش سلفونی میباشد که در دو نوع ساک دستی با سلفون مات و ساک دستی با سلفون براق است و ساک دستی با سلفون مات برای کارهای تیره مناسب تر است و ساک دستی کاغذی با سلفون براق برای طراحی های روشن استفاده میشود
-تمامی ساک دستی ها از سلفون حرارتی استفاده میشود سلون حرارتی موجب میشود که ساک دستی به صورت کامل و بدون خط و خش سلفون کشیده شود و ساک دستی با کیفیت خوی به دست شما مشتریان گرامی برسد

 

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 23 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:52

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C

ساک دستی پارچه ای با دوام و عمر طولانی جزو هدایای تبلیغاتی به شمار می آید و در ابعاد و طرح های متنوع با رنگ های شکیل در اختیار مشتریان قرار میگیرد.این نوع از ساک دستی پارچه ای قابلیت چاپ دارد و در زمانی معین و بهینه ساخته شده و تحویل مشتریان میگردد .این نوع از ساک دستی در گرماژ 60 و 90 موجود میباشد و دارای دسته ی موزی یا زنبیلی میباشد .دسته ی این ساک دستی در هنگام ساخت بر روی آن نصب میگردد و به همین سبب معضل نصب دسته توسط مشتریان حذف میگردد…ساک دستی پارچه ای با دسته لوپ محصولی بسیار شیک و شکیل است برای کسانی که دوست دارند راحتی و دوام بیشتر را همراه هم داشته باشند . دسته های لوپ ( بندی ) در این نوع ساک دستی پارچه ای علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده است ، استحکام بسیار بالایی به این نوع ساک دستی پارچه ای بخشیده و تحمل وزن بالا را در عین زیبایی به ارمغان آورده است …

فرض کنید صاحب یک بیلبورد سیار در سطح شهر هستید، با حرکت بیلبورد شما در شهر عده ی زیادی با برند شما آشنا می شوند. ساک دستی این وظیفه را برای شما انجام می دهد.
شما با ارائه ی ساک دستی به مشتریان، نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط مشتری اهمیت می دهید، ارائه ی محصول شما در ساک خرید نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست. وجه تمایز ساک خرید با نایلون در این است که ساک خرید فرم و ظاهر خود را تا مدت قابل قبولی حفظ می کند، اما نایلون مچاله شده و از شکل می افتد. تفاوت ساک دستی و نایلون مثل تفاوت کت و شلوار اتو کشیده با تی شرت پس از شسته شدن است!

ساک دستی های پارچه ای در دو جنس برزنتی و غیر بافته (non woven ) ارائه می شوند. جنس برزنتی گرانترین نوع ساک دستی است و تولید آن با فاکتورهای بسیاری همراه است. ساک دستی های غیر بافته دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی هستند. این ساک دستی ها بنا بر اندازه قابلیت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارا می باشند. ساک دستی های غیر بافته از تنوع رنگ چشمگیری برخورداند.

سا دستی های واتر نیز در کیمترین تیراژ1000 عددی ارائه می شود و در سایز ها و رنگ های دلخواه مشتری است.
ساک پارچه ای واتر و سوزنی آماده نیز موجود می باشد
ساک دستی پارچه ای در چند موارد به قیمت آن افزوده می شود:
1 ساک دستی پارچه ای با دسته رکابی
2 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست
3 ساک دستی پارچه ای با ته کاست
4 ساک دستی پارچه ای با بغل کاست و ته کاست
گزینه چهارم از ساک دستی های پارچه ای گران ترین ساک دستی از نوع ساک دستی پارچه ای می باشد
به زودی تمامی قیمت ها به صورت انلاین می باشد
برای دریافت لیست قیمت ساک دستی پارچه ای روی گزینه لیست قیمت ساک دستی پارچه ای کلیک فرمایید لیست قیمت ساک دستی پارچه ای
برای تیراژ های پایین تر از 1000 عدد 10% به کل قیمت اضافه می گردد

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 31 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:37

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C

لیوان تبلیغاتی شامل انوع مختلفی می باشد که در بیشتر نمایشگاه ها استفاده می شود

و با قیمت مناسب بهترین تبلیغات می باشد.

1.کمترین تیراژ لیوان های تبلیغاتی 5000 عدد می باشد.

2. ابعاد برای طراحی لیوان کاغذی:

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 13 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:30

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B3%D8%A7%DA%A9-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87

ساک دستی یکی از مهمترین و کاربردی ترین محصول در سمینار ها کمفرانس ها افتتاحیه ها ونمایشگاه ها میباشد وساک دستی های آماده سرعت آماده شدن آن کمتر از ساک دستی های دیگر می باشد در هر نمایشگاه یا سمینار هدایایی تهیه دیده میشود که هدایا را باید در یک بسته بندی ای مجموعه شود که برای این عمل از ساک دستی استفاده میشود.

ساک دستی ها در سایز های زیر می باشد

ساک دستی 5×18×11
ساک دستی 6×28×18
ساک دستی 10×24×24
ساک دستی 7×37×22
ساک دستی 9×40×25
ساک دستی 10×26×28
ساک دستی 12×47×31

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 22 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:22

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%D8%B1

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور:

کاتالوگ و بروشور برای معرفی محصول یک شرکت یک هزینه اجباری به شمار می آیید ، اگر مدیر یک شرکت می باشید و می خواهید برند خود و محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کنید باید ار کاتالوگ و بروشور برای معرفی ساده تر و کار آمد تر استفاده نمایید.

طراحی و چاپ بروشور تبلیغاتی:

شما می توانید با یک برگ بروشور توضیحات مختصر و مفیدی در قالب یک طراحی زیبا در مورد محصولی که اراعه میدهید نشان مشتری بدهید و باعث شوید که مشتری شما با کار و صنفیت شما آشنایی مختصری داشته باشد،بروشور تبلیغاتی هم میتوان به عنوان تبلیغات یاد نمود و هم میتوان به عنوان رزومه یک شرکت که میتواند حتی سال ای سال در دست مشتری شما باشد.

طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی:

کاتالوگ نیز مثل بروشور تبلیغاتی می باشد با این تفاوت که بروشور تو ضیحات اولیه را به اطلاع مشتری می رساند و کاتالوگ تو ضیحات کامل و جامع در مورد محصول و عمل کرد شما به اطلاع مشتری می رساند.

شما میتوانید بااستفاده ازکاتالوگ تصویر بیشتر محصولات خود را درج کرده و به مشتری خود نشان بدهید تا مشتری شما در برخورد اول یک تصویر سازی ذهنی نصبت به محصول و عملکرد شرکت شما در ذهن خود بسازد.

قیمت کاتالوگ های تبلیغاتی عموما از بروشور بیشتر می باشد چون صفحات داخلی یک کاتالوگ بیشتر از یک بروشور می باشد.

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 15 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:18

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C

وقتی یک ساعت تبلیغاتی همراه با آرم و لوگوی شرکت را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی توزیع می کنیم در واقع به نوعی نام شرکت و برندمان را وارد فضای خصوصی و محیط کاری مخاطب نموده و همراه با برنامه ریزیهای روزانه و زمانبندی های او بارها و بارها دیده و تکرار می شویم. انواع ساعتهای تبلیغاتی مانند ساعت دیواری، ساعت رومیزی، ساعت های مچی زنانه و مردانه، ساعت های فانتزی، ساعت های عقربه دار و ساعتهای دیجیتال و انواع ساعتهای تبلیغاتیدیگر امکان انتخاب متناسب با هر سلیقه، هدف و کاربردی را با هر بودجه و قیمت در اختیار برند ما می گذارد و میتوان مطمئن بود که برند و لوگوی شرکت در آن مکان بارها و بارها و حتی برای سالها دیده و تکرارخواهد شد.

ساعت تبلیغاتی می تواند یکی از هداییای مهم و ماندگار در تبلیغاتت شما باشد

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 34 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:13

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%81%D9%84%D8%B4-%D9%85%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C

یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی یا USB های تبلیغاتی است. استفاده از فلش مموری ها با توانایی جابجایی حجم زیاد، سرعت بالا، امنیت و قابل اعتماد بودن بهترین گزینه غیرقابل جایگزین در زندگی روزمره امروز ما شده است. بسیاری از انواع آنها دارای گارانتی مادام العمر بوده و آنرا تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی با بیشترین طول عمر و مصرف می نماید و این بی شک یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی با طولانی ترین زمان تاثیر گذاری برای تبلیغ برند و لوگوی شما خواهد بود . همچنین یکی از بهترین و بی نظیرترین مزیتها آنست که شما می توانید تبلیغات شرکت، کاتالوگ تبلیغاتی محصولات یا هر چیز دیگری را در آنها فریز freeze نمایید و این بدین معنی است که این اطلاعات بطور دائم و همیشگی در فلش تبلیغاتی شما باقی می ماند و قابل پاک کردن و یا حتی فرمت کردن نمی باشد (برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید).
همچنین امکان ساخت فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی به شکل ماکت محصول و یا لوگوی شما می تواند آنرا تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی بی نظیر و منحصر بفرد با بالاترین میزان تاثیر گذاری برند و لوگوی شرکت شما نماید.

توضیحات کلی » حافظهٔ فلش یا فلش مموری (به انگلیسی: Flash memory)، حافظهٔ غیر فرّار ذخیره‌سازی رایانه‌ای است که می‌توان آن را به صورت الکتریکی پاک و دوباره برنامه‌ریزی کرد. این فناوری عمدتاً در کارت‌های حافظه و یواس‌بی استفاده می‌شود و برای ذخیره‌سازی عمومی و انتقال داده‌ها بین رایانه‌ها و دیگر محصولات دیجیتال به کار می‌رود. این نوع خاصی از EEPROM (حافظهٔ فقط خواندنی پاک‌شدنی و قابل برنامه‌ریزی به صورت الکتریکی) است که در قطعات بزرگ، پاک و برنامه‌ریزی شده‌است. از آنجا که حافظهٔ فلش غیر فرّار است، هیچ نیرویی برای نگه داشتن اطلاعات درون قطعه مورد نیاز نیست. علاوه بر این، این حافظه مقاوم‌تر از دیسک سخت (Hard disk) در برابر شوک حرکتی می‌باشد.
محدوده چاپ تبلیغات شما » در بیشتر فلش های ارائه شده از سمت ما ، فضای مناسب جهت چاپ یا حک لیزری اندازه ایی برابر 1 سانت در 2.5 الی 3 سانتی متر خواهد داشت.در بعضی موارد قابلیت چاپ در 2 طرف فلش نیز محیا می باشد.
فروش انواع فلش مموری کارتی

فلش مموری چرمی
فلش مموری پلاستیکی
فلش مموری چوبی
فلش مموری فلزی
فلش مموری کلیدی
لطفا توجه فرمائید فروش فلش فقط بصورت عمده می باشد و در حال حاضر فروش بصورت تکی میسر نمی باشد.

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 24 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 7:05

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%AA

جعبه شکلات یا هارد باکس: جعبه شکلات یکی از مهم ترین مواردی است که برای فروش شکلات مورد نیاز می باشد. امروزه از طرح ها و مدلهای بسیاری برای اجرا جعبه شکلات یا همان هارد باکس استفاده می شود که اکثرا با دست ساخته می شود و تعداد کمی از شرکت های شکلات سازی در ایران موجود می باشد که با روش ماشینی جعبه شکلات ها را چاپ و به اجرا میرسانند . جهبه شکلات ها به دو روش تولید می شود: ساخت جعبه شکلات به صورت دستی 1 – به صورت دستی و با چسب گرم تولید میشود وبرای اجرا جعبه شکلات ها حداقل نیازمند چند تیم دوازده نفره مورد نیاز می باشد لذا در این صورت برای ساخت و تولید جعبه شکلات به صورت دستی هزینه بیشتری باید پرداخت کرد که یکی از مشکلات این روش می باشد . ساخت جعبه شکلات به صورت ماشینی 2 – در این روش میتوان تمامی مشکلاتی که جعبه شکلات های دستی دارن را پوشش داد مانند: 1.سرعت بیشتر 2.دقت بالاتر 3.هزینه کمتر

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 43 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 6:54

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

خدمات طراحی سایت:

طراحی وب سایت از ساده تا پیشرفته (هر چیزی که در ذهن شماست)

خدمات طراحی سایت از ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود و تا بالای ۵۰ میلیون تومان متغیر است.وب سایت های ساده، توسط وردپرس با قالب اختصاصی توسط تیم حرفه ای گرافیک وب و برنامه نویسی پیاده سازی می شوند.وب سایت های پیشرفته تر با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نیز به زبان PHP و یا با ASP.NET پیاده سازی می شوند.

خدمات سئو:

سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو (گوگل) در کلیه موارد زیر:

– سئو سایت های محتوا محور مثل سایت های دانلود

– سئو سایت های بی محتوا مثل سایت های چت روم

– سئو سایت هایی که موضوعاتی رقابتی و اشباع شده دارند

– سئو سایت های فروشگاهی و نیازمندی

– سئو سایت هایی با موضوعات خاص و کلمات کلیدی(عبارت ها) محدود

– سئو سایت هایی که کلمات کلیدی آنها زیاد است (۱۰ تا چند ده هزار)

هزینه های خدمات سئو بسته به تعداد کلمات کلیدی، موضوع و میزان رقابت آن و عمر فعلی سایت و شرایط فعلی سایت متغیر است.

روش های پیاده شده، به روز ترین روش های مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل می باشد و با کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد.

برای مشاهده نمونه کار ها تماس بگیرید.

مشاوره و خدمات برندینگ:

– ارائه راهکار ها و روش های افزایش درآمد و توسعه تجارت الکترونیک.

– افزایش محبوبیت وب سایت و تجارت اینترنتی در سطح وب.

– مجری تبلیغات اینترنتی به صورت پر بازده با تخفیف در وب سایت های مرتبط و معتبر.

– آموزش چگونگی تمرکز و افزایش مشتری در بازار هدف.

هزینه برندینگ، بسته به نیاز و موضوع مشتری متغیر است.

خدمات برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های تحت ویندوز و وب و لینوکس و پرتال های سازمانی:

خدمات تحلیل و پیاده سازی نرم افزار های تحت ویندوز و وب و پرتال های سازمانی بزرگ ، تنها به دو صورت زیر ارائه می گردد:

۱- تنها به صورت مشاوره و ساعتی

۲- به صورت پروژه ای توسط تیم حرفه ای شامل گرافیست، برنامه نویسان و توسعه دهندگان با تجربه زبان های مایکروسافت شامل #C و VB.NET با ASP.NET با بانک اطلاعاتی Sql Server و همچنین توسعه دهنگان Java شامل JSP , J2EE و … با بانک اطلاعاتی Oracle

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 48 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 6:48

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA%DB%8C

چه قدر تا به حال به موفقیت خودتان فکر کرده اید؟

چه قدر تا به حال به موفقیت در کسب و کارتان فکر کرده اید؟

عوامل موفقیت در کسب و کار شما چه عواملی هستند؟

چه کاری باید انجام داد تا موفقیت داشته باشیم؟

چه کاری نباد انجام داد تا موفق بشیم؟

اینها سئولاتی هستند که سالهاست برای ما مطرح بوده اند اینکه آیا مسیر ما همون مسیری هست که از قبل برنامه ریزی شده بود ، آیا برنامه قبلی ما مثمر ثمر بوده است؟

چه قدر با دیگر رقبا همراستا هستیم ، سالهاست که این مباحث از مهمترین دغدغه های ماست ما اینجا برای هر شغل یا فعالتی حرفی داریم و مهمتر از همه اهداف ملموس داریم ، ما شغل شما را مطالعه می کنیم تا جزئیات آن بررسی شود ، نگاه می کنیم ببینیم چه عواملی باعث می شه شما در تجارتتون موفق تر باشید.

شرکت تبلیغاتی سبز به طور مشخص خدمات مشاوره ای ذیل را قابل ارائه می داند:

– مشاوره در زمینه عارضه یابی سیستمی سازمان

– شناخت مخاطبین و مشتریان

– تدوین برنامه فروش و افزایش فروش

-تدوین برنامه شروع (افتتاحیه) بنگاه

– تدوین برنامه توسعه سازمانی

– تدوین برنامه افزایش فروش

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 20 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 6:43

http://www.arenapack.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%AA

افست آشنا شویم

بار دیگر که مشغول خواندن مجله محبوب خود هستید و یا به آگهی‌نامه‌ای که به صندوق پستی منزل شما انداخته شده نگاهی می‌اندازید، لحظه‌ای به این فکر کنید صنعت چاپ و نشر چگونه ظهور یافت.

ابتدا نویسندگان، ویراستاران و طراحان گرافیک و صفحه‌آرایی، با همکاری یکدیگر، محتوای مورد نظر برای چاپ را تولید می‌نمایند. دستگاه‌های چاپ، این محتوای متنی-تصویری را گرفته و آن را تبدیل به نشریاتی می‌کنند که شما هرروزه می‌خوانید. صنعت چاپ، یک فرایند بسیار جذاب و فریبنده‌ای است که درگیر با ماشین‌های چاپ بسیار پرسرعت، رول‌های کاغذ 2000 پوندی، کامپیوترها، صفحات فلزی، سطوح لاستیکی (لاستیک افست)، و چاقوهای تیز می‌باشد.

لیتوگرافی افست، متداول‌ترین و پرکاربردترین فرایند چاپ محسوب می‌شود و از سه مرحله اصلی تشکیل شده است: قبل از چاپ، مرحله اجرای چاپ و مرحله صحافی

تولید هر محصول چاپی، با پروسه تولید محتوا آغاز می‌شود. نویسندگان، ویراستاران، طراحان گرافیک و صفحه‌آرایی، در فاز اول

تولید یک مجله، روزنامه، کتاب، بروشور تبلیغاتی، کاتالوگ و سایر محصولات چاپی قرار دارند.

معمولاً تیم تحریریه نشریات، تا چندین شماره آتی نشریه خود را از قبل در دست تهیه دارند. موضوعات مقالات نشریه، توسط سردبیر نشریه یا شورای نویسندگان انتخاب و نویسندگان یا مترجمین، مشغول تهیه آن‌ها می‌گردند. نویسندگان و مترجمین از قبل در مورد رعایت برخی قواعد در تهیه محتوا، توجیه شده‌اند. پس از آماده شدن اولیه مقاله، ویراستاران فنی و ادبی، به ترتیب مقالات را خوانده و تصحیح می‌نمایند.

همین‌که متن آماده شد، تصاویر گرافیکی ایجاد می‌شوند. معمولاً بین نویسنده، گرافیست و مدیر هنری، جهت تهیه تصاویر، ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

هنگامی‌که هر مقاله نوشته، ویرایش و توسط مدیر هنری تایید شد، به صورت الکترونیکی (از طریق ایمیل)، به قائم مقام سردبیر ارسال شده و او پس از تعیین مکان درج مقاله در نشریه و نیز تعیین مکان تصاویر گرافیکی و آگهی‌ها در مقاله، آن را به بخش صفحه‌آرایی ارجاع می‌دهد. اصولاً تعیین و مکان‌یابی محتوا و گرافیک در یک فضای محدود، مسئولیت سخت و پیچیده‌ای است.

در نهایت کار صفحه‌آرایی شده نهایی، پس از تایید قائم مقام سردبیر، به سردبیر نشریه جهت تایید نهایی برای چاپ، تحویل داده می‌شود و پس از تایید سردبیر، یک فایل خروجی دیجیتالی از نشریه روی سی‌دی ایجاد می‌گردد. البته این فایل به صورت zip به منظور ارسال از طریق FTP نیز می‌تواند تهیه شود.

معمولاً فرایند چاپ را می‌توان در 9 مقوله متفاوت، تقسیم‌بندی نمود.

لیتوگرافی افست:موضوع همین مقاله

چاپ کلیشه‌ای (engraving):در لوازم التحریر با کیفیت

ترموگرافی:چاپ حرارتی برای ایجاد حروف و تصاویر روی صفحه کاغذ

باز چاپ (reprographics):کپی‌ و نسخه‌برداری

چاپ دیجیتال:کاربرد آن، هنوز محدود بوده اما به سرعت رو به پیشرفت است.

چاپ لترپرس:چاپ اصلی گوتنبرگ

چاپ اسکرین:مورد استفاده در تهیه تی شرت‌ها و بیلبوردها

چاپ فلکسو:معمولاً مورد استفاده در صنعت بسته‌بندی مثل برچسب دور قوطی‌های کنسرو

چاپ گراور:مورد استفاده در چاپ مجلات و کاتالوگ‌های تبلیغاتی

لیتوگرافی افست، موتور محرک فرایند چاپ می‌باشد. اغلب هر چاپگر تجاری از آن استفاده می‌کند. اما کیفیت محصول نهایی، به تجربه، تخصص و تجهیزات بکار رفته در دستگاه چاپ بستگی دارد.

لیتوگرافی افست بر اساس یک اصل خیلی ساده کار می‌کند: جوهر و آب نباید با یکدیگر ترکیب شوند. چاپ افست تقابل بین آب و مرکب است که بر روی سطح پلیت که صفحه‌ای از جنس آلومینیوم می‌باشد، صورت میپذیرد که اصطلاحاً در چاپ افست به این صفحه زینک گفته می شود. سطح رویی این صفحه، توسط روش‌های الکتروشیمیایی اکسید شده است وتبدیل به اکسید آلومینیوم گردیده است تا سختی و مقاومت شیمیایی آن بالا رود. سطح رویی زینک را با مواد پلیمری حاوی مواد حساس به نور نمک‌های دیازونیوم پوشش می‌دهند. زینک، توسط نور ماورای بنفش و یا لیزر، نوردهی می‌شود تا تصویر بر روی آن ایجاد گردد و سپس توسط یک محلول قلیایی شستشو می‌شود تا ماده پلیمری در نقاط نور خورده از روی سطح زینک برداشته شود. بدین طریق، دو ناحیه بر روی سطح زینک ایجاد می شود( نواحی آب دوست و نواحی چربی دوست)؛ نواحی تصویری روی سطح زینک که از ماده پلیمری تشکیل شده است، چربی دوست و جاذب مرکب؛ و نواحی دیگر، آب دوست و جاذب رطوبت می‌باشند. برای آنکه در نواحی غیرتصویری سطح زینک، لایه نازکی از آب وجود داشته باشد تا ازنفوذ مرکب به آن جلوگیری شود، باید کشش سطحی آب ورودی به سطح زینک را کاهش داد که معمولاً با اضافه کردن موادی مانند ایزو پروپیل الکل، این کار صورت می‌گیرد. همچنین آب موجود در ماشین چاپ که قسمت‌های غیر تصویری را پوشش می‌دهد که اصطلاحاً محلول مرطوب کننده نامیده می‌شود باید دارای خاصیت اسیدی باشد و PH آن در محدوده 4.8-5.2 باشد که با استفاده از یک محلول بافری به نام داروی آب و اضافه کردن به محلول مرطوب کننده صورت می‌پذیرد.

قبل از اینکه کار بتواند چاپ شود، ابتدا باید به فیلم و زینک تبدیل شود. مثلاً از فایل‌های دیجیتال، باید فیلمو زینک تهیه شود. تصاویر از نگاتیوها به صفحات چاپ یا زینک (خیلی شبیه به روش ظهور عکس در عکاسی)، منتقل می‌شوند. مقدار معینی نور برای عبور از نگاتیو فیلم به زینک مجاز می‌باشد. هنگامی‌که صفحات زینک در معرض نور قرار گرفتند، واکنشی شیمیایی رخ خواهد داد که امکان می‌دهد یک سطح پوششی جاذب جوهر فعال شود. این امر منجر به انتقال تصویر از نگاتیو به صفحه چاپ خواهد گردید.

از مواد مختلفی برای زینک استفاده می‌گردد. مثلاً کاغذ که محصولی با کیفیت پایین تولید خواهد نمود. بهترین ماده برای صفحات چاپ، آلومینیم می‌باشد که البته هزینه بیشتری را در پی دارد.

هریک از رنگ‌های اصلی یعنی سیاه، فیروزه‌ای (آبی)، قرمز و زرد دارای زینک جداگانه‌ای هستند. علیرغم اینکه شما ممکن است رنگ‌های بسیار متنوعی را درکار نهایی ببینید، در واقع همه این رنگ‌ها، با استفاده از همین چهار رنگ اصلی ایجاد شده‌اند. این همان مفهوم چاپ چهار رنگ می‌باشد

پروسه چاپ تشریح شده در این مقاله، چاپ رول (web offset) می‌باشد.

توضیح:چاپ افست بر دو نوع است: چاپ شیت و چاپ رول. تفاوت اصلی این دو فناوری، در نوع کاغذ ورودی به دستگاه چاپ است. در فناوری Sheet-fed که در بازار ایران به چاپ شیت شهرت دارد، کاغذ در قالب ورقه‌های مجزا از هم به دستگاه وارد می‌شود. در فناوری Web-fed كه در بازار ایران به چاپ رول معروف است ،كاغذ در قالب رول‌های پیوسته به دستگاه چاپ وارد می‌شود.

اما تفاوت این دو فناوری تنها در نوع کاغذ ورودی به دستگاه چاپ نیست. این دو تکنولوژی از نظر سرعت چاپ، صرفه اقتصادی، ضخامت کاغذ و فرمت خروجی دستگاه با یک دیگر تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارند.

در چاپ رول، کاغذ به صورت یک جریان پیوسته از طریق یک رول، به دستگاه چاپ خورانده می‌شود. هر رول تا 2000 پوند (1 تن) وزن دارد. در این پروسه، کاغذ بعد از چاپ برش می‌خورد. البته پروسه چاپ می‌تواند با ورق‌های از قبل برش خورده نیز انجام شود که این فرایند به چاپ شیت معروف است.

حتی هنگامی‌که رول کاغذ به انتها می‌رسد، فرایند چاپ، گردش رول را متوقف نمی‌کند. رول‌های کاغذ را می‌توان به یکدیگر متصل نمود.

جوهر و آب با یکدیگر مخلوط نمی‌شوند. این اصل پایه حاکم بر چاپ افست می‌باشد. جوهر از طریق یک سری غلطک‌ها روی پلیت‌ها توزیع می‌گردد. تحت فشار، پلیت‌ها مرطوب می‌گردند؛ ابتدا بوسیله غلطک‌های آب و سپس غلطک‌های جوهر. غلطک‌ها، جوهر را از مخزن، روی پلیت‌ها توزیع می‌نمایند.

محیط تصویری پلیت، جوهر را از غلطک‌های جوهر دریافت می‌کند. غلطک‌های آب، مانع انتقال جوهر به نواحی غیرتصویری زینک می‌گردند. سپس هر پلیت، تصویر خود را به لاستیک افست انتقال داده و لاستیک افست نیز به نوبه خود، تصویر را به کاغذ انتقال می‌دهد. خود پلیت یا زینک، مستقیماً با کاغذ تماسی ندارد. و اصطلاح آفست نیز از همین مفهوم نشات گرفته است. همه این امور با سرعت بسیار بالایی رخ می‌دهند.

کاغذ بواسطه آب و جوهر اعمال شده به آن، کمی مرطوب می‌شود. و بدین سبب، خطر لک شدن و پخش جوهر روی کاغذ وجود دارد. برای اجتناب از این امر، کاغذ از داخل خشک‌کن عبور داده می‌شود. خشک‌کن‌ها گاز سوز هستند و دمای داخل آن‌ها بین 176 تا 206 درجه سانتیگراد می‌باشد.

بلافاصله پس از ترک خشک‌کن، از داخل یک تعداد غلطک‌های فلزی بزرگ (خنک شونده با آب) عبور داده می‌شود. این غلطک‌های خنک کننده، کاغذ را سرد نموده و جوهر را روی کاغذ تثبیت می‌کنند. اگر این کار انجام نشود، هنگام لمس کار چاپ شده، جوهر با انگشتان شما منتقل می‌گردد.

کنترل رنگ و تطابق، پروسه‌ای است که با کمک کامپیوترها انجام می‌شود. تطابق (registration)، به معنای همتراز نمودن پلیت‌های چاپی هنگام اعمال جوهر نواحی تصویری به کاغذ می‌باشد. اگر پلیت‌ها، بطور کامل بایکدیگر همتراز نباشند، تصویر از حالت فوکوس خارج خواهد شد و رنگ دلخواه روی محیط چاپی ایجاد نخواهد نشد. یک کامپیوتر، یک تصویر ویدئویی از علائم یا نشان‌های همترازی را که روی ورق چاپ قرار دارند را می‌گیرد. هر پلیت دارای نشان‌های همترازی خاص خود است. کامپیوتر این مارک‌ها را خوانده و تنظیمات لازم جهت همترازی کامل روی هریک از پلیت‌ها انجام می‌دهد. همه این‌ها در حین چاپ، چندین بار در ثانیه انجام می‌گیرند.

کنترل رنگ، پروسه‌‌ی ترکیب صحیح رنگ‌های جوهر می‌باشد و ارتباط نزدیکی با مفهوم تطابق پلیت‌ها دارد. مقدار جوهری که داخل یونیت‌ها تزریق می‌شود، بستگی به نیاز این یونیت‌ها به جوهر برای رسیدن به خروجی مطلوب دارد. این جوهر از طریق پانل کنترل که بخشی از کنسول اصلی کنترل می‌باشد، تنظیم می‌گردد. قبل از قرار گرفتن پلیت‌ها روی کار چاپی، آن‌ها به دقت اسکن شده و داده‌های مربوطه، به یک میکروکاست انتقال داده می‌شوند. این کاست به عنوان مستر، آزادسازی و تزریق مقدار جوهر لازم را کنترل می‌کند.

فرایند پس از چاپ در واقع بخشی از جریان تولید محصول چاپی است که در آن کار چاپ شده، با توجه به مشخصات فنی فرم و عملیات از پیش تعریف شده، به اتمام می رسد. به کلیه عملیاتی که پس از چاپ جهت تولید محصول نهایی انجام می گیرد، عملیات تکمیلی(Finishing) گفته می‌شود.

صحافی جایی است که محصول چاپ شده تکمیل می‌شود. رول‌های بزرگ از کاغذ چاپ شده برش خورده و با ترتیب صحیح روی هم قرار می‌گیرند. در این مرحله از فرایند، کاغذ‌ها روی هم قرار گرفته به طوریکه کاغذ‌ها با ترتیب صحیح روی هم قرار می‌گیرند.

فرایند تولید محتوا

فرایند چاپ

قدم اول: مرحله قبل از چاپ

مرحله دوم: چاپ

تفاوت سرعت در چاپ رول نسبت به چاپ شیت

در چاپ رول، سرعت چاپ بسیار زیاد است، به طوری که دستگاه چاپ رول در یک ساعت می‌تواند 60000 نسخه از فرم خروجی داشته باشد. اما در چاپ شیت، سرعت چاپ حداکثر 10000 نسخه در ساعت است.

در چاپ رول دستگاه چاپ، عملیات تا کردن را همزمان با فرآیند چاپ انجام می‌دهد. این موضوع سرعت صحافی خروجی‌های دستگاه رول را افزایش می دهد.

در چاپ رول، سطح چاپ به صورت پشت و رو و همزمان چاپ می‌شود اما در اغلب دستگاه‌های چاپ شیت، پشت و روی فرم چاپی به صورت مجزا از هم چاپ می‌شوند.

پروسه تزریق جوهر

پروسه آفست

کنترل رنگ و همترازی پلیت‌ها

مرحله سوم: پس از چاپ

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستي تبليغاتي, ساک هاي تبليغاتي , ساک هاي خريد,ساک هاي مسافرتي,ساک دستي پارچه اي,ساک دستي کاغذي, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 55 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 6:29

http://www.arenapack.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C/.html

 

 تایپوگرافی چیست؟

برای درك بهتر و آسان تر تایپوگرافی بایدگفت بین آن و خوش نویسی رابطه ی مستقیم وجود دارد چرا كه خوشنویسی و خطاطی نوعی تایپوگرافی است و می توان گفت معنی تحت الفظی خوشنویسی خوش نوشتن حروف و كلمات با رعایت به معنای جا افتادن و مناسب بودن نوشتهاست كه در ا رتباط با موضوع زیبایی در مفهوم كاربردی تعریف میشود نه در شكل ظاهری آن، بنابراین از زمانی كه ژوهانس گوتنبرگ در سال های 1468-1398 میلادی فن چاپ را اختراع كرد، تلاش های زیادی برای گسترش شیوه هایی كه كارایی بیشتری در تكثیر متون داشته باشند انجام گرفت تا اینكه حروف برجسته فلزی ساخته شده كه پس از سپرده شدن به دستگاه چاپ و اتمام كار مجدداً از آن ها برای مطلبی جدید استفاده می كردند.

 

 
به این امر تایپوگرافی می گویند، یعنی فن بیان نوشتار در ارتباط با صنعت چاپ: اما امروز دیگر چنین نیست و حوزه تایپوگرافی به راستی گسترش یافته و حتی از مرز فن غول آسای چاپ، كامپیوتر و شبكه های اطلاع رسانی پا فراتر گذاشته است. و هر گونه رفتاری و طراحی كه به حروف انجام می شود تا حروف و كلمات به وجه تصویری نزدیك تر شوند با هر قصدی تایپوگرافی است.برای مثال به سال 1456 میلادی گوتنبرگ برای تكثیر كتاب انجیل نمونه ای از حروف البا را برای خود انتخاب كرد كه با خصوصیات نوشتاری و نسخه های دست نویس آن زمان گوتیك مطابقت داشت.
 

گستره ی (lay out) قرار می گیرد و پیام های نوشتاری و تصویری را تحت تاثیر متقابل و مكمل یكدیگر قرار می دهد. در حقیقت تایپوگرافی برای تقویت مفاهیم است، نه تكذیب و نادیده گرفتن معنی و ابهام آن و یا از هم گسیختن آنچه مقصود اصلی است. و هنرمند بایستی به كمك تایپوگرافی نوشته و موضوع را در ذهن مخاطب ثبت كند یعنی با عینی و محسوس كردن نوشتار موضوع آن را نیز آسان و سهل الوصول كند پس تمام تلاش صنعتگران به سوی تكثیر سریع پیش می رفت

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستی تبلیغاتی, ساک های تبلیغاتی , ساک های خرید,ساک های مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 27 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 5:21

http://www.arenapack.com/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%b3%db%8c%d9%84%da%a9-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%86/.html

مقدمه
نیاز روز افزون بشر به ارتباطات روز او را بر آن داشت تا برای ارائه مطالب خود پیوسته به دنبال راههای گوناگون باشد و برای انتقال هرچه بهتر مقصود خود یا به طور مستقیم از طبیعت بهره مند شود (اسلاید یا عکس)، یا نقشی بیافریند (طراحی یا نقاشی). در هر صورت این موضوع برای اطلاع رسانی باید تکثیر شود و برای ایجاد ارتباط در اختیار همگان قرار گیرد. این امر تکامل روشهای پیشین تکثیر یا آفرینش سیستمهای جدید را سبب می شود.


تکنولوژی و پیشرفتهای آن در بسیاری موارد به خدمت صنعت چاپ آمده است، درنتیجه کار را آسانتر و دقیقتر ساخته و کیفیت مخصوص نهایی را بالا برده است. چاپ اسکرین نیز از این امر بی بهره نمانده است و در بخشهای مختلف خود از این تحولات بیشترین بهره را برده است.

تعریف چاپ سیلک اسکرین
نوعی روش چاپ و تکثیر است که با امکانات فراوان روی اشیاء مختلف در شکل و اندازه های مختلف وحتی چاپ نیز روی پارچه قابل اجرا است.
چاپ سیلک اسکرین مبتنی بر همان قاعده استنسیل است. هرگاه رنگ یا هر نوع مایع رنگین را روی استنسیل پخش کنیم، از قسمتهای باز استنسیل عبور می کند اما نمی تواند از قسمتهای پوشیده آن بگذرد.
کلمه سیلک در واقع در زبان انگلیسی به معنی «ابریشم» و کلمه اسکرین به زبان انگلیسی یعنی «مشبک» چون تار و پود پارچه حالت مشبک دارد. هنگامی که برای اولین بار از پارچه ابریشمی که نقش تکیه گاهی را عهده دار بوده، استفاده کردند متوجه شدند که می توانند طرح را بدون نیاز به هیچ گونه خط اتصال بر خلاف استنسیل روی پارچه ابریشمی پیاده کنند.
تفاوت عمده سیلک اسکرین با استنسیل های مومی و فلزی معمولی نیز در همین بی نیازی از خطوط اتصال «پل ارتباطی» است.
دامنه کاربرد این چاپ، از ساده ترین وجه آن که بعنوان چاپ صنعتی و کالاهای مصرفی بکار می رود، تا پیچیده ترین و پیشرفته ترین مرحله آن که به اثر هنرمندی منتهی می شود، گسترده است.
از تصویر روی شیشه های آب معدنی، شیر پاستوریزه و نوشابه های متداول تابلوهای راهنمایی رانندگی، تابلوهای اسامی خیابانها، پلاک منازل، حروف روی دستگاههای صوتی و انواع لوازم و وسایل زندگی گرفته تا برخی از پوسترهای تبلیغاتی و کارهای هنری همه و همه از طریق سیلک اسکرین امکان پذیر است.

چگونگی پیدایش و قدمت چاپ سیلک اسکرین
چاپ سیلک اسکرین فراگرد پیشرفته چاپ استنسیل (Stencil) است که در اوایل صدۀ حاضر باب شد. این چاپ در ابتدا بیشتر کاربرد تبلیغاتی نمایشی داشت، از چند دهه پیش هنرمندان این فن را به کار خویش گرفتند و به آن نام سری گرافی (Serigraphy) دادند. چاپ با استنسیل یکی از ساده ترین شیوه های نسخه برداری است. فن استنسیل در چین، ژاپن و مصر قدیم متداول بوده است.
نمونه های کهن استنسیل های به دست آمد با بنای دیوار بزرگ چین و نمونه های به دست آمده در مصر با بنای اهرام ثلاثه همزمان هستند.
نمونه هایی از تصاویر بودا که با چاپ استنسیل تهیه شده، باقی مانده و در موزه نگهداری می شود.
استنسیل در مشرق زمین چه برای مقاصد هنری و چه برای مقاصد تجاری «برای نقش پارچه های مصرفی» متداول و شناخته نشده بود، درحالی که در مغرب زمین بیشتر جنبه مادی و مصرفی داشت. در صده هفدهم در فرانسه و انگلستان و در اواخر صده هیجدهم و اوایل صده نوزدهم در امریکای شمالی برای طراحی کاغذ دیواری استنسیل بکار می رفت.
ابتدا برای ساختن ورق استنسیل از برگهای پاپیروس، پوست حیوانات «پرکامنت» و پارچه استفاده می کردند ولی بعدها برای ایجاد و نقش های پیچیده تر، لازم بود استنسیل های ظریف تر از استنسیل های پیشین به کار رود.
برای جلوگیری از پاره شدن چنین استنسیل هایی بود که استفاده از شبکه نخ های ابریشم آغاز شد. از این زمان، تحول چاپ استنسیل به چاپ سیلک اسکرین آغاز می شود.
سیلک اسکرین در واقع نام خود را از پارچه های ابریشمی نازک مشبکی گرفته که با اتصال به کلاف، به عنوان تکیه گاهی برای ورقه استنسیل به کار می رود.
تعیین تاریخ دقیق تحول فراگرد استنسیل به سیلک اسکرین دشوار است.
در 1907 ساموئل سیمون (Samuel Simon) اهل منچستر، استفاده از روش چاپ سیلک را روی پارچه ابریشم به نام خود ثبت کرد.
او برای کشیدن و عبور دادن رنگ از توری از قلموی نقاشی استفاده می کرد.
در سال 1915 شرکت سلکتازین (Selctazin) روش ویژه ای را بکار برد و این فن را در سانفرانسیسکو توسعه داد.
در سال 1920 بیگلایزن (Biegleisen) و کوزلف (Kosoloff) فن چاپ سیلک را در برلین معرفی نمودند.
در سال 1926 پیکنس (Picknes) به دریافت جایزه چاپ سیلک نایل آمد.
در سال 1927 هرمان پرول (Herman Proll) مرکب ویژه (رنگ) چاپ سیلک را تهیه کرد.
در سال 1933 اولین کتاب درباره چاپ سیلک اسکرین توسط آنتونی ولونیز (Anthony Velonis) به نام تکنیک و روشهای چاپ در آمریکا منتشر شد.
در سال 1936 گروهی از هنرمندان آمریکایی، جامعه ملی سری گرافی (National Serigraphy Society) را تشکیل دادند.
از آن زمان است که کاربرد سیلک اسکرین با اهداف غیر تجاری آغاز شده است و هنر سروگرافی (که در آن هنرمند طرح خود را با فراگرد سیلک اسکرین به چاپ می رساند) به وسیله عده ای از نقاشان برجسته و معاصر اعتبار زیادی یافته است.

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستی تبلیغاتی, ساک های تبلیغاتی , ساک های خرید,ساک های مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 23 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 3:38

آرنا پک طراحی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی,ساک دستی,ساک دستی تبلیغاتی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی

آدرس: شهرقدس، ميدان آزادي، نبش كوچه خراساني، طبقه دوم

                                                           تلفن های تماس :

 09127696523

09378540095

علي پودينه : مدير فروش ساك دستي‌هاي پارچه ای و گلاسه ایی
 

کانال  تلگرام شرکت آرنا :https://telegram.me/arenapack

ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای...
ما را در سایت ساک دستی|هدایای تبلیغاتی|ساک دستی تبلیغاتی|ساک دستی پارچه ای دنبال می کنید

برچسب : ساک دستی تبلیغاتی, ساک های تبلیغاتی , ساک های خرید,ساک های مسافرتی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی, نویسنده : arenapack arenapack بازدید : 49 تاريخ : سه شنبه 28 دی 1395 ساعت: 3:09